Regulamin hotelowy
Drodzy Goście,
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
- Hotel Amazonka Conference & Spa świadczy odpłatnie usługi hotelowe.
- Pokoje hotelowe wynajmowane są na okres doby hotelowej, która rozpoczyna się o godz. 14:00 w dniu wynajęcia i kończy się o godz. 11:00 dnia następnego.
- Gość przebywający w hotelu zobowiązany jest do zameldowania się w recepcji zgodnie z przepisami „Ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych” wraz z późniejszymi poprawkami.
- W chwili meldunku Gość określa czas swojego pobytu informując o tym recepcjonistę.
- Gość przebywając w hotelu z psem, kotem lub innym zwierzęciem zobowiązany jest poinformować o tym fakcie recepcjonistę w chwili meldunku i uiścić odpowiednią opłatę w kwocie 45zł.
- Za każdą pełną dobę pobierana jest opłata klimatyczna w wysokości 6 zł za dobę/os. Należność należy uiścić w recepcji hotelu.
- Życzenie przedłużenia pobytu Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 8:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości lub udzieli pomocy w poszukiwaniu miejsca noclegowego w innym hotelu.
- Gość hotelowy nie może podnajmować lub przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął czas za który uiścił opłatę.
- Osoby odwiedzające nie zameldowane w hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym w godz. 6:00-22:00.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę mieniu hotelowemu lub Gości bądź szkodę Gościom, pracownikom hotelu lub osobom trzecim przebywającym w hotelu.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze hotelu niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić swoim Gościom:
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług,
- sprawność urządzeń technicznych.
- Wszystkie opłaty za usługi hotelowe pobiera recepcja, która zobowiązana jest do wystawienia dowodu sprzedaży za pobrane należności.
- Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji,
- budzenie o wyznaczonej godzinie (telefonicznie)
- przechowywanie bagażu w czasie pobytu Gościa oraz do godz. 20:00 w ostatnim dniu pobytu (Hotel może odmówić przechowywania bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz przedmiotów nie mających cech bagażu osobistego).
- Hotel ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie lub utratę rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien powiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa lub mienia pozostawionego poza budynkiem hotelowym bez nadzoru.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową bądź artystyczną, jest ograniczona.
- W hotelu obowiązuje cisza nocna w godz. 22:00-6:00.
- Zachowanie gości korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych osób. Hotel może odmówić świadczenia dalszych usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, z których korzystał podczas pobytu w hotelu, a które powstały z jego winy, bądź winy osób trzecich, przez niego zaproszonych.
- Ze względu na zagrożenie pożarowe dyrekcja hotelu prosi swoich Gości o przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej oraz powstrzymanie się od używania w pokoju urządzeń elektrycznych i innych mogących spowodować zagrożenie powstania pożaru.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na jego koszt i na adres przez niego wskazany.
- W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji wysyłki, hotel zobowiązuje się do przechowywania tych przedmiotów przez okres maksymalnie 3 miesięcy.
- Po upływie 3 miesięcy wyżej wymienione mienie zostanie komisyjnie zniszczone.
Dyrekcja hotelu